Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Επιστολη.Ηλίας Καλαντζής



Ο Ηλίας Καλαντζής δημοσίευσε στη σελίδα στο faceboοk του Α.Σ.ΑΣΤΕΡΑΣ Αγίου Σεραφείμ
Ειναι η Ομάδα της καρδιάς μου και νοιώθω υπερήφανος που αγωνίστηκα με τα χρώματα της,μου δόθηκε η δυνατότητα να σφυριλατήσω ισχυρές και ειλικρινείς φιλίες με υπέροχους ανθρώπους,να γνωρίσω προπονητές-δασκάλους όχι μόνον στο αθλημα αλλά και στην κοινωνική μου υπόσταση,να παίξω για τη φανέλλα της και μόνον...είμαι σίγουρος πως με την σημερινή δομή προσφέρει πρωτιστως στα νέα παιδιά διδασκοντας ήθος και ύφος ,παιδεύοντας τους αυριανούς συνεχιστές της Ιστορίας της.και προετιμάζοντας για την κοινωνία μας ..ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!!

Αποφεύγω να αναφερθώ ονομαστικά στους συντελεστές αυτής της πρωτοποριακής προσπάθειας...αλλά είμαι απολύτως βέβαιος πως τους ξέρουμε όλοι μας..μία επιθυμία έχω...συνεχίστε...συνεχίστε..συνεχίστε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου